15 August 2009

Inimkatsed


Teema ei ole tegelikult päris nii hull, kui pealkirjast võib arvata ning kloonimisi ja muud säärast ma ei harrasta.
Küll aga teen "
inimkatseid" kaudses mõttes.

Poes käies keeldume mõlemad abikaasaga enamasti viisakalt kilekottidest (enamasti ka neist väikestest tasuta kiledest, kuhu asju sisse armastatakse panna, erandina vast mõni kleepub või niiske pakend) ja põhjendame, miks nii.

Päris mitmes poes juba teatakse seda ning kui esimese hooga tõuseb müüja käsi juba kilekoti järele sirutuma, siis järgmisel hetkel see peatub ja üle müüja näo valgub rõõmus äratundmisrõõm - "õigus, teie ju ei taha kilekotti".
Vahva !


Paar päeva tagasi avastasin oma suureks rõõmuks, et ka Pärnu Co-Marketis on nüüdsest müügil riidest kotid. Hinda veidi üle 16 krooni, kenad kollased ja lõbusad, ning Comarketi vahva kiisunägu sealt vastu vaatamas

Ehk on seal killukene ka minu "aktiivsust" sees, sest tegemist on minu "kodupoega" ja päris sageli sai neile seda kotinduse teemat läbi huumori ka vihjatud. Igatahes oli müüjatel see meeles ning nad presenteerisid uhkusega oma "uuendust" mulle kohe, kui ma poodi sisenesin :-)

Mõned ajad tagasi sai käidud paaris ehituspoes ja tutvutud säästupirnide olukorraga. Pean tõdema, et see oli suhteliselt nukker - valik oli kesine, vajalik informatsioon puudus ning ega teenindajadki ei osanud midagi tarka rääkida. Isegi mitte selles osas, kui küsisin, mida need kelvinid seal pakendil tähendavad.
Põhimõtteliselt võhikuna oleksin ma seal käega löönud ja ikka tavalise energiatapja ostnud (kuigi - endale vajalikku pirni ei suutnud ka mina leida !)

Reedel sai siis näiteks K-Rautale kostatud vastavasisuline kirjake omapoolsetest tähelepanekutest ning nõuannestest. Ehk õnnestub neilt mingi vastukaja saada ja veelgi parem, kui nad ise sealt mõne asja kõrvataha panevad (mul ongi vaja varsti minna pirni ostma, eks siis näis)
"Inimkatsed" jätkuvad :-)

No comments: